EUR
LietuviųLietuvių
0

Pažymėjimas, patvirtinantis šio dokumento atitiktį įstatymams

Internetinės parduotuvės taisyklės ir sąlygos








                                                §1 Pagrindiniai apibrėžimai



                                                §2 Bendrosios nuostatos



                                                §3 Paslaugos teikimo sąlygos





                                                §4 Sutarties sąlygos





                                                §5 Užsakymo vykdymas





                                                §6 Pristatymas


                                                §7 Mokėjimo būdai



                                                §8 garantija




                                                §9 Atsiėmimas


                                                §10 Skundo apdorojimo procedūra


                                                §11 Atsakomybė

                                                §12 Neteisminiai skundų nagrinėjimo ir ieškinių nagrinėjimo metodai


                                                §13 Nuostatos dėl verslininkų




                                                §14 Baigiamosios nuostatos







                                                Įvadas

                                                Gerbiamas kliente, šios Taisyklės ir sąlygos reglamentuoja pirkimo-pardavimo sutarčių sudarymo per aukščiau nurodytą interneto svetainę būdą, pateikia šių sutarčių vykdymo, įskaitant pristatymą, taisykles. , teisės ir pareigos, kylančios iš taikomų įstatymų, sutarties atsisakymo ir skundų nagrinėjimo tvarka. Šios taisyklės ir sąlygos susideda iš šių keturių pagrindinių dalių:

                                                1. 1–3 paragrafai apima bendrąsias šių taisyklių ir sąlygų nuostatas;

                                                2. 4–7 dalyse pateikiamas prekių / paslaugų įsigijimo proceso aprašymas;

                                                3. § 8–12 apima nuostatas, susijusias su Prekių / Paslaugų defektų nustatymu ir teise atsisakyti sutarties;

                                                4. 13–14 dalyse yra likusios taisyklės.

                                                §1 Pagrindiniai apibrėžimai

                                                1. Internetinė parduotuvė – https://easyparts.online/index.php

                                                2. Pardavėjas –  Aparts Group Brzezowski Ożóg Spółka Komandytowa. NIP: 8831858913  KRS 0000984645  REGON 363005542

                                                3. Pardavėjo adresas – kiekvieną kartą, kai taisyklėse ir sąlygose minimas Pardavėjo adresas, tai reiškia šiuos duomenis:

                                                1. sėdimoji vieta: ul Główna 34, 55-093 Bielawa ,
                                                2. el. pašto adresas: info@easyparts.online, +48 721889998

                                                1. Klientas – visiškai veiksnus fizinis asmuo, o bendrai taikomų įstatymų nustatytais atvejais – ribotai veiksnus fizinis asmuo, juridinis asmuo arba juridinio asmens statuso neturintis organizacinis padalinys, kuriam pagal aktą suteiktas veiksnumas, sudaręs arba ketinantis sudaryti pirkimo–pardavimo sutartį.
                                                2. Vartotojas – 22 str.1 Civilinio kodekso: fizinis asmuo, kartu su Pardavėju atliekantis teisinį veiksmą, tiesiogiai nesusijusį su jo verslu ar profesine veikla.
                                                3. Pardavimo sutartis – Prekės pardavimo sutartis, patalpinta aukščiau nurodytos Internetinės parduotuvės svetainėje, sudaryta arba sudaroma tarp Kliento ir Pardavėjo per Internetą. parduotuvė.
                                                4. Prekės – Prekė, materialinės prekės, kurias Klientas įsigijo per Internetinę parduotuvę.
                                                5. Užsakyti – Kliento ketinimų pareiškimas, pateiktas per Internetinę parduotuvę, nurodant: Internetinės parduotuvės siūlomų Prekių rūšis ir kiekis užsakymo pateikimo metu, mokėjimo būdas, Prekių pristatymo būdas, Prekių perdavimo vieta ir Kliento duomenys.
                                                6. Užsakymo forma – elektroninė paslauga, forma elektroninėje laikmenoje, esanti Internetinėje parduotuvėje, leidžianti pateikti ir įvykdyti Užsakymą su tokiomis funkcijomis kaip, be kita ko, pridedant Produktus į elektroninį krepšelį ir nurodant Pardavimo sutarties sąlygas, pvz., pristatymo ir apmokėjimo būdą.
                                                7. Užsakymo įvykdymo laikas – laikas, kai Internetinės parduotuvės Kliento pateiktas užsakymas bus užbaigtas, supakuotas, užantspauduotas Pardavėjo ir persiųstas pristatyti jo pasirinkta pristatymo forma. Klientas.
                                                8. Darbo diena – viena diena nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus valstybines šventes.
                                                9. Vartotojų teisių įstatymas – 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymas (2014 m. Teisės aktų leidinys, 827 punktas, su pakeitimais).

                                                §2 Bendrosios nuostatos


                                                1. Pardavėjas teigia, kad laikosi visų reikalaujamų Klientų asmens duomenų apsaugos taisyklių, be kita ko, numatytų 1997 m. rugpjūčio 29 d. Asmens duomenų apsaugos įstatyme (suvestinis tekstas 2015 m. Teisės aktų žurnalo 2135 punktas su pakeitimais). Klientas duoda sutikimą, kad Pardavėjas rinktų, saugotų ir tvarkytų asmens duomenis tik su Paslaugos teikimu ar Internete užsakytų Prekių pristatymu tiesiogiai susijusiais tikslais. Parduotuvė. Išsamios Pardavėjo asmens duomenų rinkimo, tvarkymo ir apsaugos sąlygos nurodytos Internetinės parduotuvės „Privatumo politikoje“.
                                                2. Pateikdamas užsakymą Parduotuvėje, Klientas turi galimybę susipažinti su Taisyklėmis ir sąlygomis, sutikdamas šio dokumento turinį pažymėdami atitinkamą langelį formoje. Užsakymo vykdymui būtina sutikti su sąlygomis. Informuojame, kad pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas internetu o priėmus Sąlygas atsiranda pareiga sumokėti už užsakytas Prekes.
                                                3. Duomenų administratorius, siekdamas užtikrinti asmens duomenų apsaugą, naudoja tinkamas technines ir organizacines priemones, kurios yra kompetentingos saugomų duomenų grėsmių ir kategorijų atžvilgiu. Visų pirma Duomenų administratorius saugo duomenis nuo dalijamasi, pašalinama, apdorojama, pametama, keičiama, sugadinama ar sulaužoma pašalinių asmenų Detali apsaugos apimtis reglamentuota pagal Asmens duomenų apsaugos politikos reikalavimus (saugos politika, asmens duomenų apsaugos sąlygos, IT sistema). valdymo instrukcijos).
                                                4. Kiekvienas asmuo, kurio duomenys yra tvarkomi, turi teisę:

                                                1. prižiūrėti ir kontroliuoti asmens duomenų tvarkymą, kuriam pardavėjas turi aukščiau nurodytos parduotuvės Klientų duomenų rinkinį;
                                                2. gauti išsamią informaciją, ar toks duomenų rinkinys egzistuoja ir ar jį tvarko pardavėjas;
                                                3. nustatyti duomenų administratorių, jo adresą, buveinę, vardą ir pavardę, o kai administratorius yra fizinis asmuo, nustatyti jo vardą ir pavardę, taip pat adresą gyvenamoji vieta;
                                                4. gauti informaciją apie į tokį rinkinį įtrauktų duomenų apdorojimo tikslą, apimtį, metodą, laiką;
                                                5. gauti informaciją paprastai suprantama tokių duomenų turinio forma;
                                                6. sužinoti su tokiu asmeniu susijusių duomenų šaltinį, nebent duomenų administratorius įpareigotas juos laikyti paslaptyje kaip konfidencialią informaciją ar profesinę paslaptį
                                                7. prašyti, kad asmens duomenys būtų papildyti, atnaujinti, ištaisyti, laikinai sustabdyti arba ištrinti, jei jie yra neišsamūs, pasenę, neatitinka tikrovės arba buvo surinkti pažeidžiant teisės aktą, arba nebėra reikalingas tam tikslui, kuriam buvo surinktas.

                                                1. Pagal 6 punktą Klientas turi teisę susipažinti su tvarkomų asmens duomenų turiniu, jį taisyti ir prašyti jį pašalinti. Asmens duomenų administratorius privalo papildyti, atnaujinti, ištaisyti, laikinai sustabdyti ar visam laikui sustabdyti duomenų tvarkymą arba pašalinti juos iš rinkinio vietoje ir nedelsiant po to, kai buvo pranešta apie tokį prašymą, išskyrus atvejus, kai prašymas susijęs su asmens duomenimis, kurie papildomi, atnaujinami ar ištaisomi nurodytu būdu. atskirose įstatymo nuostatose, įskaitant aktą.
                                                2. Užbaigdamas užsakymą, Klientas duoda sutikimą, kad Pardavėjas rinktų ir tvarkytų asmens duomenis, kaip tai suprantama rugpjūčio 29 d. Asmens duomenų apsaugos įstatyme 1997 m. (Journal of Law 2014.1182 konsoliduotas tekstas). Duomenys kitam subjektui gali būti teikiami tik esant įstatymo nustatytai situacijai arba būtinybei įvykdyti pateiktą užsakymą.
                                                3. Klientas gali duoti sutikimą gauti elektroninės rinkodaros ir komercinę informaciją iš Pardavėjo, užsiprenumeruodamas NAUJIENALĮ.
                                                4. Klientas, besinaudojantis Pardavėjo paslaugomis, teikiamomis per Internetinę parduotuvę, privalo laikytis šių Taisyklių tiek, kiek tai būtina užsakymui įvykdyti ir neprieštarauja galiojančius įstatymus ir socialinio elgesio taisykles.
                                                5. Internetinės parduotuvės pardavėjas teigia, kad Pardavėjo internetinėje parduotuvėje esančios ir parduodamos prekės yra naujos, tinkamos naudoti, saugios, be fizinių ar teisinių defektų. Prekės visiškai atitinka pateiktas ir aprašytas Internetinės parduotuvės svetainėje.
                                                6. Pardavėjas užsakymus vykdo Lenkijos teritorijoje ir Vartotojų pateiktus užsakymus Europoje, taip pat, prieš tai nustačius pristatymo sąlygas, kitose šalyse.
                                                7. Visos Internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės buvo teisėtai įvestos į Lenkijos rinką, laikantis įstatymų nuostatų. Informacija apie prekes, pateikta Internetinės parduotuvės svetainėje yra kvietimas sudaryti sutartį, kaip tai suprantama 1964 m. balandžio 23 d. Civilinio kodekso 71 str.
                                                8. Bet kokios Produktų/Prekių/Paslaugų kainos Internetinės parduotuvės svetainėje pateikiamos EURO valiuta kaip bruto kaina, įskaitant PVM, muitus ir kitas įstatymų nustatytas sudedamąsias dalis .
                                                9. ĮSPĖJIMAS: Į Internetinės parduotuvės svetainėje pateiktas kainas nėra įskaičiuotos siuntimo išlaidos, kurios pridedamos Klientui pasirenkant užsakytų Prekių pristatymo būdą.

                                                §3 Paslaugos teikimo sąlygos

                                                1. Ši internetinė parduotuvė teikia elektronines paslaugas, o sutarties sudarymo sąlyga visų pirma yra užsakymo internetu formos užpildymas, norint sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį. Sutarties sudarymas yra savanoriškas.
                                                2. Paslaugų teikimo sutartis sudaroma elektroniniu būdu, leidžiant Internetinės parduotuvės Klientui užpildyti užsakymo formą, sutartis sudaroma laikui, nustatytam tuo momentu, kai Klientas pradeda pildyti formą, o baigiasi anketos nutraukimo arba užpildytos formos pateikimo Pardavėjui momentu Užsakymo formos pildymo procesas organizuojamas taip kad kiekvienas Klientas galėtų perskaityti formą prieš priimdamas sprendimą dėl sutarties sudarymo ar pakeitimo.
                                                3. 1 punkte nurodyta paslauga teikiama nemokamai, tačiau jai gali prireikti prieigos prie interneto.
                                                4. Elektroninius užsakymus galima pateikti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
                                                5. Užbaigdamas pirkimą, Klientas pažymi tinkamą užsakymo laukelį su tokia parinktimi: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez sklep moich danych osobowych zawartych w formularzu zamówienia w celu niez zakresie do realizacji zamówienia“ („Suteikiu sutikimą, kad parduotuvė tvarkytų mano asmens duomenis, nurodytus užsakymo formoje, tokiais tikslais ir apimtimi, kuri būtina užsakymui įvykdyti“), kuri yra būtina sutarčiai sudaryti. Jūsų asmens duomenų teikimas būtina pateikti užsakymą, o asmens duomenų nepateikimas bus prilygintas sutarties atsisakymui.
                                                6. Vadovaujantis BDAR 8 str. 2 dalimi, administratorius, atsižvelgdamas į turimas technologijas, imasi pagrįstų veiksmų, kad patikrintų, ar asmuo, turintis tėvų globą ar besirūpinantis vaikas (iki 13 metų) davė sutikimą arba jį patvirtino.
                                                7. Kliento išlaidas, susijusias su interneto prieiga ir duomenų perdavimu, patiria tik Klientas pagal Kliento paslaugų teikėjo, su kuriuo Klientas yra sudaręs sutartį, kainoraštį. interneto paslaugų teikimo sutartis.

                                                §4 sutarties sąlygos

                                                1. Siekdamas sudaryti galiojančią ir šalims privalomą Pardavimo sutartį, Klientas, vadovaudamasis pateiktu Internetinės parduotuvės pasiūlymu, nusprendžia dėl prekių kiekio. Prekės, kurias ketina įsigyti ir, esant galimybei, nurodo užsakytos Prekės charakteristikas ir jos specifikaciją Klientas, pasirinkdamas Prekes, užpildo internetinę užsakymo formą, joje pateikdamas visus duomenis, reikalingus Pardavėjo užsakymui įvykdyti, pvz. kiekis, pristatymo adresas ir mokėjimo būdas, pagrįsti Klientui rodomais pranešimais ir informacija, esančia svetainėje bei įtraukta į šias sąlygas.
                                                2. Kliento paskyros registravimas internetinėje parduotuvėje yra savanoriškas ir nemokamas.
                                                3. Jei Pardavėjas sukuria galimybę užsisakyti Prekes su tokiomis charakteristikomis, kad jos yra pagamintos pagal individualų Kliento pageidavimą, Klientas siunčia internetinę užsakymo formą su informacija, reikalinga Prekėms sukurti, ty tekstu, grafika, matmenimis ir pan. pagal Prekės aprašyme pateiktą techninę specifikaciją. arba pasirenka tinkamą specifikaciją iš galimų Prekių konfigūracijų variantų, kuriuos siūlo Pardavėjas.
                                                4. Pardavėjas iš karto po užsakymo gavimo Klientui elektroniniu būdu, pateikiant užsakymą, išsiunčia Klientui užsakymą patvirtinantį pareiškimą, kuris kartu yra ir užsakymas priėmimas. Tuo momentu, kai Klientas gauna pranešimą, pardavimo sutartis yra sudaryta.
                                                5. Žinutė su užsakymo santrauka ir patvirtinimu apima visas anksčiau nustatytas pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, ypač užsakytų Prekių kiekį ir tipą, jų specifikaciją užsakant individualiai pasirinktų savybių prekes, nurodytas Internetinės parduotuvės klientas, visa mokėtina suma (išreikšta Lenkijos zlotais) su siuntimo išlaidomis ir suteiktų nuolaidų suma (jei taikoma).
                                                6. Jei Klientas turi daugiau nuolaidų iš kelių šaltinių / specialių kainų pasiūlymų, jas galima derinti tik tada, kai tai aiškiai nurodyta Nuolaidų sąlygose. Jei nėra informacijos apie tai, kaip galima derinti skirtingas nuolaidas/specialias kainas, vienam pirkiniui gali būti taikoma tik viena nuolaida/specialus kainos pasiūlymas.

                                                §5 Užsakymo vykdymas

                                                1. Pardavėjas sąžiningai vykdo Kliento užsakymus tokia tvarka, kokia jie gaunami, nes kiekvienas užsakymas yra svarbus ir mes jam teikiame pirmenybę!
                                                2. Užsakymo įvykdymo laikas individualiam Klientui yra nuo 1 iki 5 darbo dienų, skaičiuojant nuo Kliento Užsakymo išsiuntimo dienos. Produktų atveju pažymėjus kaip prieinamą, pristatymo laikas nurodytas prekės puslapyje. Užsakymo vykdymo laikas daugiausia apima laiką, reikalingą užsakymui parengti (užsakymo paėmimas ir pakavimas, siuntos pateikimas kurjeriui, o tam tikrais atvejais – Prekių gamyba). Užsakymo įvykdymo laikas priklauso nuo pristatymo būdo, kuris gali keistis priklausomai nuo Kliento nurodytos transporto priemonės.
                                                3. Esant ypatingoms aplinkybėms arba negalint įvykdyti užsakymo per 2 punkte nurodytą laiką, Pardavėjas nedelsdamas susisiekia su Klientu, kad susitartų dėl tolesnių veiksmų, siekiant nustatyti kitą užsakymo vykdymo laikas arba pristatymo būdo pakeitimas.

                                                §6 Pristatymas

                                                1. Prekės pristatomos per „Poczta Polska“ operatorių arba kurjerių paslaugų įmonę (GLS) arba kitu šalių priimtu būdu, nesukeliančiu pernelyg didelių ar nepagrįstų išlaidų Pardavėjui ir Klientui.
                                                2. Užsakytos Prekės pristatomos taip, kaip pasirinko Klientas, arba tiesiogiai Kliento adresu, pateiktu pateikto užsakymo internetinėje formoje ir Kliento patvirtintu siuntimo adresu, arba jas galima atsiimti asmeniškai iš asmeninio atsiėmimo vietos, adresu, nurodytu užsakymo metu.
                                                3. Prekės visada supakuojamos taip, kad atitiktų jų savybes, kad būtų išvengta jų sugadinimo, praradimo ar sunaikinimo transportuojant.
                                                4. Klientas yra nuolat informuojamas apie pristatymo išlaidas – jos pateikiamos Klientui užpildžius internetinę užsakymo formą. Siuntimo išlaidų dydis priklauso nuo šalies, į kurią turi būti siunčiamas užsakymas, užsakytų prekių kiekio, jų svorio ir siuntos siuntimo būdo.

                                                §7 Mokėjimo būdai

                                                1. Pardavėjas leidžia Klientui sumokėti už užsakytas Prekes išankstinio apmokėjimo forma į banko sąskaitą šiuo numeriu:

                                                Aparts Group Spółka Komandytowa

                                                PL68 1090 2590 0000 0001 4357 4778 EUR


                                                1. Elektroninis mokėjimas kredito kortele (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) arba banko pavedimu per elektroninę bankininkystę, atliekant mokėjimą internetu paslauga – PayU, PayPal, Przelewy24.
                                                2. Grynaisiais pinigais atsiimant užsakytas prekes (grynaisiais pinigais pristatymo metu) – Klientas sumoka kurjeriui gavęs užsakytas Prekes, pristatytas per kurjerių įmonę Kliento užsakyme nurodytu adresu.
                                                3. Pardavėjas įformina Prekių pardavimą pagal Kliento pageidavimą – kvitą arba PVM sąskaitą faktūrą. Pirkimo įrodymą Pirkėjui kartu su užsakytomis Prekėmis pristatoma kvito forma arba PVM sąskaita faktūra Visoms Internetinėje parduotuvėje užsakytoms Prekėms Pardavėjas gali išrašyti PVM sąskaitas faktūras.


                                                §8 garantija

                                                1. Garantijos metu vykdomas prekių pristatymas bus vykdomas Pardavėjo sąskaita.
                                                2. Pardavėjas atsako pagal garantiją, jei trūkumas nustatomas anksčiau nei per dvejus metus nuo Prekės išdavimo vartotojui dienos. Pardavėjas atsako Vartotojui, jei , jų išleidimo metu Vartojimo Prekės neatitiko sutarties arba turėjo fizinių ar teisinių trūkumų Pardavėjas atsako už Vartojimo Prekių neatitikimą sutarčiai, jeigu toks neatitikimas nustatomas anksčiau nei prieš dvejus metus nuo šių prekių išleidimo. Prekės Pirkėjui Tačiau Prekių pakeitimo atveju šis terminas skaičiuojamas iš naujo Fizinis defektas reiškia, kad parduota prekė neatitinka sutarties . Visų pirma, parduota prekė neatitinka sutarties, jei:

                                                1. neturi savybių, kurias tokio tipo gaminys turėtų turėti sutartyje nurodytam tikslui arba dėl aplinkybių ar numatomo naudojimo;
                                                2. trūksta savybių, kurių egzistavimą užtikrino Pardavėjas, taip pat pateikdamas pavyzdį ar modelį;
                                                3. negalima naudoti tiems tikslams, apie kuriuos Pirkėjas informavo Pardavėją sudarydamas sutartį, ir Pardavėjas nedarė jokių išlygų tokiam numatomam prekės panaudojimui;
                                                4. jis buvo pateiktas Pirkėjui neužbaigtas.

                                                1. Pranešti apie prekių trūkumus reikia siunčiant informaciją elektroniniu būdu Pardavėjo el. pašto adresu arba raštu Pardavėjo pašto adresu (žr. §1 3 punktą:  ;Pardavėjo adresas). Jei vartotojas patiria sunkumų ir nežino, kaip sudaryti Prekės defektų ataskaitą, tokia ataskaita gali būti išsiųsta, pavyzdžiui, formoje, kuri yra šių taisyklių ir sąlygų priedas Nr. 2, kuri skirta tik supaprastinti skundo procesą, tai nereiškia, kad tai yra būtinas modelis, kurį reikia naudoti norint, kad skundas būtų sėkmingas.
                                                2. Jei tai būtina norint teisingai įvertinti fizinius Prekių defektus, Pardavėjo prašymu ir po pirminio susitarimo su Pardavėju Prekės pristatomos į Pardavėjo buveinę ( žr. §1 3 punktą: "Pardavėjo adresas"), tik tada, kai tai leidžia Produkto savybės.
                                                3. Pardavėjas nedelsdamas atsako į Vartotojo pranešimą, tačiau ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo tokio pranešimo gavimo dienos. Pranešimo neapdorojimas per nurodytą terminas prilygsta skundo pripažinimui pagrįstu ir jo priėmimui Pardavėjo.
                                                4. Pardavėjas padengia Prekių atsiėmimo, pristatymo, defekto (-ų) pašalinimo ir Prekių pakeitimo naujomis išlaidas.

                                                §9 Atsiėmimas

                                                1. Pagal įstatymų nuostatas Klientas, kuris yra Vartotojas pagal 2014 m. gegužės 30 d. įstatymo 27 str.(2014 m. Teisės aktų leidinys, 827 punktas, su pakeitimais) on Vartotojų teisės, turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos sutarties.
                                                2. Teisė atsisakyti sutarties galioja per 14 kalendorinių dienų nuo to momento, kai Klientas, kuris yra ir Vartotojas, įgijo nuosavybės teisę į Prekes, arba tokio Kliento nurodyta trečioji šalis, kuri nėra vežėjas.
                                                3. Klientui, kuris yra Vartotojas, atsisakius sutarties, tokia sutartis laikoma nesudaryta, o Vartotojas atleidžiamas nuo bet kokių įsipareigojimų. Viskas, ką šalys turi abipusiai numatyti vienas kitam grąžinami nepakeisti, nebent pakeitimas buvo būtinas vykdant įprastą veiklą Grąžinimas turi būti atliktas nedelsiant ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų.
                                                4. Klientas, kuris yra Vartotojas, gali atsisakyti sutarties, pateikdamas pareiškimą internetinėje formoje, kuri yra šių Taisyklių priedas Nr. 1, atsiųsdamas ją elektroniniu būdu arba el. paštu Pardavėjo pašto adresu, kurį pasirinko Klientas.Priedas Nr.1 gali pasitarnauti tik kaip pagalba atsisakyti sutarties, ir tai nėra modelis, būtinas norint pasinaudoti teise atsisakyti sutarties. Klientas gali juo pasinaudoti bet tai nėra būtina.Sėkmingas atsisakymas reikalauja, kad Klientas tik atsiųstų pareiškimą raštu Pardavėjo adresu.
                                                5. Kad būtų laikomasi 2 punkte nustatyto termino, užtenka iki tokio termino išsiųsti Kliento pareiškimą apie sutarties atsisakymą.
                                                6. Pardavėjas nedelsdamas patvirtina Klientui, kad buvo gautas pareiškimas dėl sutarties atsisakymo ir tinkama informacija bei informuoja apie tolesnius veiksmus, įskaitant grąžinimą. Prekių metodą ir, jei reikia, atsakys į visus klausimus.
                                                7. Per 14 kalendorinių dienų nuo Kliento pareiškimo apie sutarties atsisakymą gavimo dienos, Pardavėjas nedelsdamas grąžina Klientui visus jo atliktus mokėjimus, įskaitant išlaidas Pardavėjas grąžina visus mokėjimus naudodamas tą patį mokėjimo būdą, kurį naudojo Klientas, nebent Klientas aiškiai sutinka, kad mokėjimai būtų grąžinti naudodamas kitą mokėjimo būdą, kuris nepatirs jokių išlaidų
                                                8. Jeigu Pardavėjas, gavęs Kliento sutikimą, neįsipareigoja atsiimti Prekių iš Kliento, Pardavėjas gali negrąžinti gautų įmokų, įskaitant išlaidas už prekę pristatymas, iki tol, kol Prekės bus grąžintos arba Klientas pateiks įrodymą/patvirtinimą, kad prekės buvo išsiųstos atgal, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau.
                                                9. Klientas nedelsdamas grąžina prekes Pardavėjui arba Pardavėjo įgaliotam asmeniui ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai Klientas atsisakė sutartimi, nebent Pardavėjas pasiūlo Prekes atsiimti pats. Norint laikytis termino, pakanka išsiųsti Prekes atgal prieš terminą.
                                                10. Klientas, kuris yra Vartotojas, padengia tik tiesiogines Prekių grąžinimo išlaidas.
                                                11. Vartotojas turi teisę atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos sutarties nenurodydamas jokios priežasties ir neapmokėdamas išlaidų, išskyrus išlaidas, nurodytas 33 str., 34 str. Vartotojų teisės.
                                                12. Prekės pristatomos Pardavėjo adresu (žr. §1 3 punktą: "Pardavėjo adresas" ).
                                                13. Vartotojas yra atsakingas už  produktai, gauti naudojant šiuos produktus tam tikru būdu kuris neapsiriboja veiksmais, kurių reikia norint nustatyti Prekių pobūdį, savybes ir veikimą. Tai reiškia, kad Pirkėjas turi teisę įvertinti ir patikrinti Prekes, tačiau tik tokiu būdu, kuris būtų įmanomas tradicinėje parduotuvėje (patikrinti ar ji yra sukomplektuota ir jos techniniai parametrai), kadangi Vartotojas negali normaliai naudotis prekėmis, kitu atveju sutarties atsisakymo atveju Vartotojui gali būti taikomos papildomos išlaidos, susijusios su prekės vertės sumažėjimu.
                                                14. Teisė atsisakyti sutarties Klientui netaikoma sutarčių, nurodytų 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymo 38 str. šiose situacijose, be kita ko:

                                                1. dėl paslaugos teikimo, jei verslininkas visiškai suteikė paslaugą gavęs aiškų Vartotojo sutikimą, kuris prieš teikiant paslaugą buvo informuotas, kad verslininkui suteikus paslaugą , Vartotojas netenka teisės atsisakyti sutarties;
                                                2. kurioje kaina arba atlygis priklauso nuo finansų rinkos svyravimų, kurių verslininkas negali kontroliuoti ir kurie gali įvykti nepasibaigus sutarties atsisakymo terminui
                                                3. kuriame nuostatos objektas yra nesurenkamas gaminys, pagamintas pagal Vartotojo specifikaciją arba skirtas jo individualiems poreikiams tenkinti;< /li>
                                                4. kurioje nuostatos objektas yra produktas, kuris lengvai sugenda arba gali būti naudojamas per trumpą laiką;
                                                5. kuryje nuostatos objektas yra prekė, pristatoma sandarioje pakuotėje, kurios negalima grąžinti atidarius pakuotę dėl sveikatos ar higienos priežasčių, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo;
                                                6. į kurios nuostatos objektas yra produktai, kurie po pristatymo dėl savo pobūdžio lieka neatskiriamai susiję su kitais produktais.

                                                §10 skundo apdorojimo procedūra

                                                1. Siekdamas tinkamai pateikti skundą, Klientas turėtų pateikti tokius savo duomenis: vardą ir pavardę arba įmonės pavadinimą, gyvenamosios vietos adresą arba įmonės buveinės adresą ir el. pašto adresą, objektą skundo, jei įmanoma, užsakymo numerį, taip pat nurodant skundo laikotarpį ir skundą pagrindžiančias aplinkybes (apibūdinant, dėl ko skundas), ir, galbūt, savybes, kurių užsakytoms prekėms trūksta ir kurios, remiantis Pardavėjo tvirtinimu arba Prekių vaizdavimo būdą, jos turi turėti.
                                                2. Jei Klientas yra Vartotojas, jis gali reikalauti, kad Prekės būtų pakeistos be defektų, o ne, kaip siūlo Pardavėjas, pašalinti defektą, arba reikalauti, kad defektas būtų pašalintas. pašalinamas, o ne pakeistos Prekės, nebent Kliento pasirinktas būdas būtų neįmanomas arba patirtų pernelyg didelių išlaidų, palyginti su Pardavėjo pasiūlytu būdu. Vertinant per didelę išlaidų sumą, atsižvelgiama į prekės vertę be defektų, rasto defekto pobūdį ir prasmę, taip pat nepatogumus, kuriuos Klientas galėtų patirti kitokiu atsiskaitymo būdu.
                                                3. Jei atskirose nuostatose nenumatyta kitaip, verslininkas privalo atsakyti į vartotojo skundą per 14 dienų nuo skundo gavimo dienos. Jei verslininkas neatsako į skundą per nurodytą terminą aukščiau, skundas laikomas priimtu. Verslininkas pateikia vartotojui savo atsakymą raštu arba kitoje patvarioje laikmenoje (pvz., USB atmintinėje arba CD/DVD diske, atsakydamas į skundą.)" 
                                                4. Jei skundas neišnagrinėjamas per nurodytą terminą, laikoma, kad Pardavėjas jį priėmė. Pretenzija dėl sutarties atsisakymo, jei nenagrinėjama per nustatytą terminą , nėra lygiavertis pateikto skundo priėmimui.

                                                §11 Atsakomybė

                                                1. Skelbdamas ar dalindamasis galimu turiniu, Klientas savanoriškai skleidžia tokį turinį. Pardavėjas nėra turinio teikėjas ir jokiu būdu nesitapatina su tokiu turiniu; Pardavėjas yra tik subjektas, teikiantis teleinformacijos išteklius. Klientas pareiškia, kad:

                                                1. jie turi teisę naudoti ir dalytis jų paskelbtu autoriaus turtinių teisių, pramoninės nuosavybės teisių ar gretutinių teisių turiniu;
                                                2. asmeninių duomenų, atvaizdų, asmenų, išskyrus Klientą, informacijos paskelbimas ir dalijimasis paslaugų teikimo metu įvyko įstatymų nustatyta tvarka ir savanoriškai, gavus turinio savininkų sutikimą. jie susiję su;
                                                3. jie sutinka kito Kliento ir Pardavėjo prieigą prie jų paskelbtos informacijos, duomenų, vaizdų ir kito turinio ir leidžia Pardavėjui naudoti tokią informaciją, duomenis, vaizdus ir turinys nemokamas;
                                                4. duoda sutikimą rengti kūrinių studijas, modifikacijas ir interpretacijas, kaip tai suprantama pagal Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymą.

                                                1. Klientas neturi teisės:

                                                1. skelbti trečiųjų šalių asmens duomenis, skleisti kažkieno atvaizdą be reikalaujamo trečiosios šalies, su kuria šie duomenys yra susiję, sutikimo ar sutikimo
                                                2. skelbti reklamą ir (arba) reklamuoti turinį, kuris neatitinka parduotuvės verslo tikslo.
                                                  1. Klientui draudžiama skelbti turinį, kuris galėtų ypač:

                                                  1. siekiama pažeisti trečiųjų šalių asmenines teises;
                                                  2. būti paskelbtas arba laikomas paskelbtu nesąžiningai;
                                                  3. pažeisti trečiosios šalies teises, autorių teises, gretutines teises, pramoninės nuosavybės teises, įmonės paslaptį arba teises, kurioms taikoma konfidencialumo sąlyga, ypač apibūdinamas kaip slaptas arba itin slaptas;
                                                  4. būti paskelbtas kaip įžeidžiantis arba keliantis grėsmę kitiems žmonėms, pareiškimai paprastai laikomi įžeidžiančiais, pvz., vulgarizmu;
                                                  5. trukdyti teisėtiems Pardavėjo interesams
                                                  6. būti siunčiama arba paskelbta internetinės parduotuvės veikimo sferoje kaip nepageidaujama komercinė informacija (spam) );
                                                  7. bet kokiu kitu būdu pažeisti geras manieras, galiojančius įstatymus, socialinius ir moralinius normos.

                                                  1. Trečiajai šaliai, įgaliotai institucijai ar valdžios institucijai gavus pranešimą, Pardavėjas pasilieka teisę keisti arba ištrinti Kliento paskelbtą turinį tuo atveju, kai tvirtinama, kad toks turinys gali pažeisti šias Sąlygas ir galiojančias teisės nuostatas. Pardavėjas nuolat nekontroliuoja paskelbto turinio.
                                                  2. Klientas turi atkreipti ypatingą dėmesį į šias šių taisyklių ir sąlygų nuostatas:

                                                  1. 2 punktas, 3, 8, 10 ir 11
                                                  2. 3 punktai 5 ir 6
                                                  3. § 4, 1 punktas
                                                  4. § 7, 4
                                                  5. 8 punkto 2, 3
                                                  6. 9 punktas, 1, 2, 3, 4, 5, 10, 11, 12 ir 13
                                                  7. 12 § – visa skiltis

                                                  1. Išvardytos Sąlygų nuostatos, įtrauktos į 7 punktą ir nurodytos kaip ypatingos svarbos, skirtos tik tam, kad Klientas galėtų aiškiai suprasti šias taisykles. Likusios taisyklės, įtrauktos į šias Sąlygas ir nenurodytos 7 a–g punktuose, yra mažiau svarbios.

                                                  § 12 Neteisminiai skundų nagrinėjimo ir ieškinių nagrinėjimo būdai

                                                  1. Informaciją apie neteisminius skundų nagrinėjimo ir pretenzijų nagrinėjimo būdus, taip pat šių procedūrų principus rasite rajono (miesto) Vartotojo buveinėse ir interneto svetainėse advokatai, socialinės organizacijos, kurių įstatyme numatytos užduotys apima vartotojų apsaugą, Provincijos Prekybos inspekcijos ir Konkurencijos ir vartotojų apsaugos tarnybos adresus: www.uokik.gov. pl/spory_konsumenckie.php, www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php, www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
                                                  2. vartotojas, be kita ko, turi šias galimybes naudoti neteisminius skundų nagrinėjimo ir ieškinių nagrinėjimo būdus:
                                                  3. kreiptis į Provincijos Prekybos inspekcijos inspekciją su prašymu pradėti tarpininkavimo procedūrą, kad ginčas būtų išspręstas taikiai.
                                                  4. kreiptis į nuolatinį arbitražinį vartotojų teismą, veikiantį Provincijos Prekybos inspekcijos, su prašymu išspręsti ginčą, kilusį dėl sudarytos sutarties, adresu: www.uokik.gov. pl/wazne_adresy.php
                                                  5. prašyti nemokamos teisinės pagalbos, pvz., iš Vartotojų federacijos – jų svetainė: www.federacjakonsumentow.org.pl
                                                  6. Tarptautinius ginčus galima spręsti pasitelkus Europos vartotojų centrų tinklą. Šių institucijų adresus rasite Europos vartotojų centro svetainėje www.konsument.gov.pl
                                                  7. Vartotojas taip pat gali naudotis internetinio ginčų sprendimo platforma (ODR platforma), vadovaudamasis Europos Parlamento ir Tarybos (ES) reglamentu Nr. 524 /2013 d. 2013 m. gegužės 21 d. dėl vartotojų ginčų sprendimo internetu ir iš dalies keičiančio Reglamentą (EB) Nr. ://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europos GES platforma yra bendras vartotojų ir verslininkų prieigos taškas, leidžiantis neteisminiu būdu spręsti ginčus dėl sutartinių įsipareigojimų, kylančių iš sudarytos pardavimo internetu sutarties:  ;https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home. show&lng=PL
                                                  8. Neteisminiai skundų nagrinėjimo ir pretenzijų nagrinėjimo būdai yra savanoriški; tai gali vykti tik tada, kai abi ginčo šalys (Pardavėjas ir Pirkėjas) sutinka naudoti tokius metodus.

                                                  § 13 NUOSTATOS DĖL VERSLININKŲ

                                                        1. Taikomos šios 13 skilties taisyklės ir nuostatos išimtinai klientams ir paslaugų naudotojams, kurie nėra vartotojai.
                                                        2. Pardavėjas pasilieka teisę per 14 kalendorinių dienų nuo sutarties sudarymo dienos atsisakyti su Klientu, kuris nėra vartotojas, sudarytos sutarties. sutartis gali būti vykdoma nenurodant priežasties ir nesukelia Kliento, kuris nėra vartotojas, pretenzijų pardavėjui.
                                                        3. Klientų, kurie nėra paslaugų vartotojai ir tuo pačiu metu nėra vartotojai, paslaugų teikėjas gali nedelsiant nutraukti Elektroninių paslaugų teikimo sutartį net nenurodydamas priežasčių, su sąlyga, kad paslaugos teikėjas klientui išsiuntė tinkamą pareiškimą.
                                                        4. Pardavėjas turi teisę apriboti galimus mokėjimo būdus iki kelių arba tik vieno iš jų, taikomų konkrečioms ar visoms prekėms. Pardavėjas gali reikalauti išankstinio apmokėjimo iš dalies arba visa apimtimi, neatsižvelgiant į pasirinktą mokėjimo būdą ir pirkimo–pardavimo sutarties sudarymo faktą.
                                                        5. Prekės atsitiktinio praradimo ar sugadinimo rizika pereina pirkėjui tuo momentu, kai pardavėjas pateikia kurjeriui užsakytą prekę. Prekės perdavimo momentu užsakytą prekę kurjeriui, Klientas, kuris nėra vartotojas, taip pat įgyja visą su preke susijusią naudą ir naštą.Tokiu atveju Pardavėjas neatsako už jokius praradimus, defektus, sugadinimą nuo prekės priėmimo iki kurjeriui iki prekės perdavimo Klientui momento.
                                                        6. Klientas, kuris nėra vartotojas, privalo apžiūrėti pakuotę tokio tipo siuntoms priimtinu laiku ir būdu. Klientui pastebėjus praradimą ar sugadinimą prie prekės gabenimo metu sukurtos prekės, jie privalo atlikti visus veiksmus, būtinus ir reikalingus kurjerio atsakomybei nustatyti.
                                                        7. Pardavėjas informuoja, kad pagal Civilinio kodekso 558 str. 1 d., Klientui, kuris nėra vartotojas, galioja garantinė atsakomybė už prekę. .
                                                        8. Pardavėjo atsakomybė ribojama vienos pretenzijos ribose, o visų pretenzijų sumoje – iki sumokėtos sumos. Pardavėjas atsako tik už tipinius nuostolius, numatytus pirkimo momentu. sudarant sutartį, ir neatsako už prarastą naudą.
                                                        9. Visus ginčus tarp internetinės parduotuvės ir Kliento, kuris nėra vartotojas, sprendžia teismas, taikomas pardavėjo buveinei.< /li>

                                                  §14 Baigiamosios nuostatos< /p>

                                                  1. Internetinė parduotuvė gerbia visas Kliento teises, numatytas galiojančiose įstatymų nuostatose.
                                                  2. Jei taikomas įstatymas apima nuostatas, kurios yra naudingesnės Klientams nei tos, kurios įtrauktos į šias taisykles ir nuostatas, taikomos Sąlygų nuostatos yra tiesiogiai taikomos pakeičiamos konkrečiomis galiojančių įstatymų normomis ir tuo pačiu yra privalomos Internetinei parduotuvei.
                                                  3. Visame internetinės parduotuvės svetainėje skelbiamame turinyje (įskaitant visą grafiką, tekstus, puslapio maketą ir logotipus) naudojamas apsauga, skirta autorių teisėms ir yra išskirtinė Pardavėjo nuosavybė. Naudojant šį turinį be raštiško Pardavėjo sutikimo, užtraukiama civilinė ir baudžiamoji atsakomybė.
                                                  4. Parduotuvės savininkas, kaip asmens duomenų administratorius, informuoja, kad:

                                                  • asmens duomenų teikimas visada yra savanoriškas, tačiau užsakymui įvykdyti būtina;
                                                  • asmuo, teikiantis savo asmens duomenis, turi neribotą teisę susipažinti su visais savo duomenimis ir juos taisyti, ištrinti (teisė būti pamirštam), apriboti duomenų tvarkymo būdą, teisę perduoti duomenis, teisę bet kuriuo metu neduoti sutikimo, nedarant įtakos duomenų tvarkymo įstatymų laikymuisi; tačiau duomenys gali būti bendrinami su atitinkamomis valdžios institucijomis, kai to reikalauja tinkamas reglamentas.
                                                  • Asmens duomenų tvarkymo pagrindas yra str. 6 1 skirsnio a punktas ir bendrojo duomenų apsaugos reglamento turinys;
                                                  • asmens duomenys saugomi ir tvarkomi tiek, kiek reikia užsakymo apdorojimui ir įvykdymui užbaigti, bet ne ilgiau kaip 3 metus (2 metai yra skundų pateikimo terminas, 1 metai – kitoms galimoms pretenzijoms ir ypatingoms situacijoms). )
                                                  • asmuo, besidalinantis savo asmens duomenimis, turi teisę pateikti skundą GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, Generalinis asmens duomenų apsaugos inspektorius), nusprendęs, kad tvarkomi asmens duomenys, susiję su įsakymo vykdymas pažeidžia 2016 m. balandžio 27 d. bendrojo asmens duomenų apsaugos reglamento nuostatas r.;”

                                                  1. Šios parduotuvės asmens duomenų tvarkymo srityje Europos Komisija savo sprendimais nepatvirtino jokio tinkamo apsaugos lygio, tačiau duomenys turi būti tinkamai apsaugoti IT/teisinėmis priemonėmis ir sprendimais.
                                                  2. Jūsų duomenys bus tvarkomi automatizuotu būdu, taip pat profiliavimo forma.
                                                  3. Likusiems klausimams, kurie nereglamentuojami šių taisyklių ir sąlygų nuostatomis, taikomos galiojančios Lenkijos teisės nuostatos:

                                                  1. 2000 m. kovo 2 d. įstatymas dėl tam tikrų vartotojų teisių apsaugos ir atsakomybės už pavojingo gaminio padarytą žalą (Teisės leidinys 2000 Nr. 22, 271 punktas, su pakeitimais).
                                                  2. 2002 m. liepos 27 d. specialiųjų pardavimo vartotojams sąlygų ir Civilinio kodekso pakeitimo įstatymas (Teisės žurnalas 2002 Nr. 141, 1176 punktas, su pakeitimais);
                                                  3. 1964 m. balandžio 23 d. Civilinio kodekso aktas (1964 m. Įstatymų leidinys Nr. 16, 93 punktas, su pakeitimais);
                                                  4. 1997 m. rugpjūčio 29 d. Asmens duomenų apsaugos įstatymas (2002 m. Įstatymų leidinio Nr. 101, 926 punktas, su pakeitimais);
                                                  5. 2002 m. liepos 18 d. elektroninių paslaugų teikimo aktas (Teisės leidinio 2013 m. punktas 1422);
                                                  6. 2000 m. birželio 30 d. Pramoninės nuosavybės teisės aktas (2001 m. Įstatymų leidinys Nr. 49, 508 punktas, su pakeitimais);
                                                  7. 1994 m. vasario 4 d. autorių teisių ir gretutinių teisių aktas (Teisės žurnalas, 2006 m. Nr. 90, 631 punktas, su pakeitimais),
                                                  8. 2014 m. gegužės 30 d. vartotojų teisių aktas (2014 m. Teisės aktas, 827 punktas)

                                                  1. Pakeistos Sąlygos yra privalomos Klientams, jei yra laikomasi 2 str. yra laikomasi Civilinio kodekso 384 punktų (ty Klientas buvo tinkamai informuotas apie pakeitimus).
                                                  2. Pardavėjas pasilieka teisę keisti Sąlygas dėl svarbių priežasčių, ty:

                                                  1. įstatymo nuostatų pakeitimas;
                                                  2. mokėjimo būdų ir pristatymo keitimas;
                                                  3. valiutos keitimo pasikeitimas;
                                                  4. pakeisti elektroninių paslaugų ir teikiamų paslaugų būdą, atsižvelgiant į taisykles ir sąlygas,
                                                  5. pakeisti Pardavėjo informaciją, įskaitant el. pašto adresą ir telefono numerį.

                                                  1. Sąlygų pakeitimai neturi įtakos jau pateiktiems ir įvykdytiems užsakymams; jų atveju taikomos užsakymo pateikimo metu galiojusios sąlygos. Apie numatomą pakeitimą Pardavėjas informuoja parduotuvės interneto svetainėje ne vėliau kaip prieš 30 dienų. Jei su pakeistomis sąlygomis nesutinkama, paslaugų vartotojai gali nutraukti sutartį iš karto įsigalios per 30 dienų nuo pranešimo gavimo.
                                                  2. Ginčus, kylančius dėl paslaugų teikimo pagal šias Sąlygas ir sąlygas, sprendžia Bendrasis Teismas, kurį pasirenka Klientas, kuris tuo pat metu yra vartotojas, pagal galiojančias Lenkijos teisės nuostatas.
                                                  3. Taisyklių ir sąlygų priedai yra neatskiriama dokumento dalis.
                                                  4. Pardavimo sutartis sudaryta lenkų kalba, jos turinys atitinka taisykles ir sąlygas.
                                                  5. Aukščiau nurodytos parduotuvės klientai gali bet kada susipažinti su šiomis taisyklėmis ir sąlygomis, naudodamiesi pagrindinės paslaugos svetainėje esančia nuoroda, pasirinkti ir atsispausdinti šį dokumentą, tačiau komercinis naudojimas yra saugomas LEGATO teisinis biuras.
                                                  6. Taisyklės ir sąlygos įsigalioja …………………….

                                                  Pastaba dėl autorių teisių, susijusių su pardavimo taisyklėmis ir nuostatomis


                                                  Visų materialinių autorių teisių į šių taisyklių ir sąlygų modelį savininkas yra LEGATO advokatų kontora, suteikusi šiai parduotuvei neišimtinę ir neperleidžiamą teisę naudotis šiomis pardavimo sąlygomis su savo komercine internetinės parduotuvės veikla susijusiems tikslams ir su savo apsauga skleidžia aukščiau paminėtą dokumentą. sutarties galiojimo laikui. Draudžiama kopijuoti ir platinti šių Sąlygų modelį be LEGATO advokatų kontoros sutikimo ir už tokius veiksmus gali būti taikoma tiek civilinė, tiek baudžiamoji atsakomybė. Internetiniai pardavėjai gali sužinoti daugiau apie galimybę naudoti šių pardavimo sąlygų modelį adresu http://www.kancelaria-legato.pl/